Rock and Roll
- pogwałcenie świadomości

Pogwałcenie świadomości przez przekazy do podświadomości

Fenomen socjalno-kulturalny rock and rolla, który zjawił się w początkach lat 50-tych, miał się rozlać po całym świecie jak fala powodziowa zmieszana z błotem, krwią i ofiarami ludzkimi. 30 lat później muzyka rockowa przeobraziła się tak, że stała się potężną siłą owijającą ciała, umysły i serca, najpotężniejszą jaka kiedykolwiek wyszła z otchłani piekielnych.

Jednakże już począwszy od 1950 roku poważne ostrzeżenie zostało dane światu podczas egzorcyzmu dokonanego na Zachodnim Wybrzeżu Kanady przez pastora Longheach z Kalifornii. Przed opuszczeniem opętanej młodej dziewczyny, oto co powiedział duch nieczysty, który w niej mieszkał: "Jestem księciem i przychodzę. Wszyscy przyjdziemy i zawładniemy całą rasą-młodzieżą Ameryki". Można by się zapytać - co ksiądz katolicki, zakonnik Trójcy Świętej, kaznodzieja ewangelizacyjny i animator radiowy, może powiedzieć poważnego na temat muzyki rockandrollowej, na temat jej historii i jej ewolucji, albo czy 50-letni mężczyzna może w ogóle zrozumieć ten fenomen młodzieży, który stał się ruchem tak popularnym i tak uniwersalnym: Moja odpowiedź zawiera się w 5 punktach:

1. Jako ksiądz jestem przede wszystkim duchownym.
2. Jako zakonnik Trójcy Świętej wyzwalam tych, którzy zostali zniewoleni ( opanowani przez coś ).
3. Jako kaznodzieja ewangelizacyjny jestem posłańcem Słowa Bożego w 53 krajach.
4. Jako założyciel Centrum Pawła VI, zajmuję się ewangelizacją młodzieży od 15 do 25 lat.
5. Jako kryminolog wyspecjalizowany w psychiatrii kryminalnej, jestem głęboko zaniepokojony falą gwałtów, samobójstw, bezpośrednio związanych z rewolucją socjalno-kulturalną wywołaną na całym świecie przez rock and roll.

Pierwsza broszura pod tytułem "Rock - instrument rewolucji i przewrotu kulturalnego" została napisana przez Josepha Matta i opublikowana przez Editions Saint Raphael. Autor studiuje fenomen rocka i przewrotowy wpływ na młodzież. Jest on pierwszym prognostykiem tej "fałszywej: kultury i jednocześnie pierwszą ofensywą przeciwko rewolucji sterowanej przez złą muzykę. Nikt nie może powiedzieć, że wpływ rocka jest czysty i pozytywny. Jest on jak flecista - zaklinacz, prowadzący całą generację do zagłady i samounicestwienia - Pat Bonne - "Korzenie rock and rolla".

Od ponad 30 lat potężna rewolucja stała się faktem, bez partii politycznych, bez mów wyborczych, a nawet manifestu ideologicznego, który by oznajmił cele i zadania nowych rewolucjonistów.

Po raz pierwszy w historii człowieczeństwa, głęboka rewolucja socjalna, ekonomiczna, moralna i kulturalna wybrała proklamowanie swego radykalizmu poprzez muzykę, piosenki i grupy - gwiazdy rock and rolla.

Na początku nie brano tego na serio, wszyscy wyobrażali sobie, że była to moda, która przejdzie tak jak to było z charlestonem, boogeywoggey, twistem. W dodatku narzuca się ważny szczegół. Zbadanie 18 przypadków samobójstw w okręgu Montreal-Granby w Quebec, jakie wydarzyły się w okresie krótszym niż 1 roku czasu u młodych od 15 do 21 lat wykazało, że jedyne stałe ustalenie we wszystkich przypadkach to był czynnik muzyczny - rock and roll.

Czy trzeba było więcej, aby mnie popchnąć do zbadania tych tragedii ludzkich powodowanych przez te rytmy satanistyczne i muzykę piekielną? Celem tej broszury jest danie informacji tak ścisłych jak tylko możliwe na temat światowego fenomenu rock and rolla, aby doprowadzić czytelników do zdania sobie sprawy z sytuacji, aby można było energicznie stawić czoła tej światowej rewolucji, która dotyka młodzież.

W konkluzji przypomnę, że będziemy mieć zmartwienia, ale nie traćmy nadziei, bo Chrystus zwyciężył świat.

 

CZĘŚĆ I
Pochodzenie i rozwój rock and rolla oraz jego promotorzy

PIERWSZA FAZA - narodziny

W 1951-52 roku młody pieśniarz amerykański Richard Litte zaczął modyfikować "beat" i "rytm and bluesa" murzyńskiego południa. Jesienią 1951 roku sławny film "Tablica dżungli" uczynił popularnym temat muzyczny "Rocknrund clock" - Tańcz rocka 24 godziny, napisaną przez Billy Haleya. Ale to jeden z disc-jockeyów z Cliweland użył terminu rock and rolla dla określenia tego nowego rytmu muzycznego.

To, o czym większość ludzi nie wie, to jest to, że wyrażenie to opisuje dwa ruchy ciała ludzkiego podczas swawoli seksualnych. Termin zapożyczony został z gwary ludowej z gett amerykańskich. W 1951-55 roku, młody gitarzysta i pieśniarz opanował technikę i formę muzyczną tej muzyki nowego rodzaju. Chodzi o pewnego baptystę wychowanego w chórze parafialnym, podziwianego dla jego talentu i za głos pełen uroku. Był to Elvis Presley. Stał się powszechnie znanym przez fakt, że jego własny młodzieńczy bunt przeciwko purytańskiej moralności jego środowiska (przestrzegającego rygorów Biblii), ucieleśniał w sobie chęć, jaką okazują młodzi do odrzucenia religijnych tabu seksualnych ich środowisk. Elvis nabierał przyjemności w buntowaniu młodzieży nie tylko przez swoją muzykę i jej słowa, ale zwłaszcza przez gesty wyuzdane i prowokujące, które towarzyszyły jego spektaklom. Od początku nazywano go Elvis-pelvis, ze względu na ruchy obrotowe jego miednicy. Sławę i uznanie uzyskał w czasie występów w znanym "E suliwan Show" w 1956 roku. To był dla szerszej publiki jakby grom z nieba natychmiastowy i nieodwracalny. Mimo, że kamerzyści uważali, aby pokazać tylko tors i twarz pieśniarza, to nie przeszkodziło w przekazaniu buntowniczego przesłania Elvisa. Koniec zakazom seksualnym, koniec represji instynktów, koniec z kodeksem socjalno-zwyczajowym, który nie pozwala młodym wyrażać wolno i gwałtownie ich seksualności. Błyskawiczny bohater niebawem otrzymał niekwestionowany tytuł "króla rock and rolla". Jego promieniowanie i jego prestiż zmieniły interesujących się nim wielbicieli i Elvis stał się obiektem kultu nie tylko za życia, ale też po śmierci. Iskierka zapaliła ogień rewolucji seksualnej młodych - przemianę zwyczajów codziennych, zmianę w ubiorach, stworzenie mody długich włosów. Elvis nie był już tylko osobą lub nazwiskiem, stał się symbolem opozycji do rodziców, wychowawców, krótko mówiąc do wszystkich autorytetów. Od 1956 roku do 1960, 10 tysięcy młodych opanowały stadiony, na których Elvis miał wystąpić i zamieszki, frenezja, masowa histeria, rozdrażnienie seksualne zwłaszcza wśród młodych dziewcząt, jednym słowem niekontrolowane poczynania tłumów, przed którymi władze czuły się bezsilne. Świadom swego statusu i swojej władzy nad emocjami nastolatków, Elvis świadomie podniecał masowe wzburzenia milionów młodych na całym świecie przeciwko jakiejkolwiek formie autorytetów. Apelując bezpośrednio do buntowniczych instynktów młodości pożeranej przez pasje życia, wykorzystał do końca temat i filozofię młodości fizycznej bez żadnych hamulców. Oto pierwsza faza rock and rolla na świecie.

DRUGA FAZA - Ewolucja rock and rolla w kierunku hard rocka (mocnego) i acid rocka (narkotycznego)

1. Hard rock

Jak należało tego oczekiwać, miękki rock szybko stał się mocnym, a jego głównymi propagatorami byli: Jerry Lee Levis, Stevie Nicky i Alice Cooper. To, co charakteryzuje tę drugą falę, to całkowita perfekcja rytmu, wzmocnienie głośności i fronetyczne rozkiełznanie perkusji. Jeśli chodzi o rytm przedsięwzięto poszukiwania wśród pewnych plemion afrykańskich i środowiskach kultu "Vandom" praktykowanego w Ameryce Łacińskiej i na Haiti. Pełen rytuałów kopulacyjnych repertuar, zaklęcia i błagania zostały zebrane, aby odtworzyć jak najbardziej wiernie rytmy po sobie następujące, które doprowadziłyby audytorium do pełnej rozkoszy seksualnej. "Beat" uderza jak młot motorycznie na wszystkie struny emocjonalne, fizyczne i psychologiczne w sposób mogący rozdrażnić system nerwowy słuchaczy, a nawet paraliżować procesy myślowe. Intensywność dźwięku, który może spowodować napięcie nerwowe, niekontrolowaną frustrację i niepohamowaną potrzebę włączenia się w tłum. Wreszcie wzmacniacze pozwalają uzyskać żądany efekt podniecenia erotycznego, który symuluje "beat". Dokłada się efekt irytującego hałasu, który został podniesiony o 20 decybeli ponad granicę wytrzymałości dla ucha ludzkiego. Do kiedy instrumenty perkusyjne eksplodują całą ich mocą, poprzez słuchowe organy słuchacza bez obrony: baterie, cymbały, trąbki, przeraźliwe krzyki, syntezatory elektroniczne, wszystko jest zgrane dla ostatecznego ataku na tłum w delirium. Celem, do którego się dąży, jest otoczyć i pogrążyć audytorium w oceanie szalonych dźwięków. Nie słucha się mocnego rocka, jest się w nim pogrążonym według rytuału seksualnego, perwersji i buntu. Ze wszystkich artystów "mocnego rocka" niewątpliwie Peter Townhaud utwierdził ten rodzaj. Jeśli Alice Cooper mógł być nazwany geniuszem "mocnego rocka", Peter Townhaud jest w nim mistrzem doskonałym.

2. Acid rock (narkotyczny)

Rewolucja się dopiero zaczyna. Wejście na scenę Beatlesów, Rolling Stonesów i grupy The Who doda temu nowy element, nowe środki piekielne. Młodzież jest już wprowadzona w środki halucynogenne, od kiedy doktor Timothy Learny wyjawił formułę LSD. Nieubłagalnie muzyka rockowa miała włączyć całą gamę narkotyczną do wachlarza mocnych emocji oferowanych słuchaczom nowej fali - "Acid rock". Beatlesi z "Żółtą łodzią podwodną" (halucynacja psychodeliczna), Rolling Stones z "Brązową kokainą" i "Siostrą Morfiną", a w końcu "Srebrna Lady" (surowica hypodermiczna). Abby Hofman stwierdza ostatecznie: "Rock" jest źródłem rewolucji. Jest to nasz sposób życia z narkomanią, poszarpanym ubraniem i muzyką rockową w jej pełnej mocy. To właśnie jest rewolucja.

TRZECIA FAZA - Rock satanistyczny

Można by sądzić, że wszystkie granice zostały osiągnięte, ale znaczyłoby to niedocenianie środków geniusza diabolicznego rewolucjonistów, o których mowa. Trzeba było przekroczyć ostatni próg, próg okultyzmu, prowadzący do kultu satanistycznego. Ta faza została rozpoczęta u beatlesów w 1968 roku z pojawieniem się "Devils White Album" - Białego albumu diabelskiego zawierającego dwie następujące sztuki: rewolucja nr 1 i rewolucja nr 2. Po raz pierwszy w przemyśle płytowym wprowadzono przesłania do podświadomości, aby przekazać "Ewangelię szatana", "Led Zeppelin", "Styx". Tym razem nie ma już żadnych dwuznaczników. Wszystko jest inspirowane, kierowane i nakazane dla chwały mocy ciemnych i adoracji jego wysokości szatana. Co mogło spowodować ten zdecydowany przełom w rewolucji rock and rolla? Wymieńmy tylko trzy zasadnicze źródła:

- różnorodne techniki przekazu do podświadomości,
- oddanie się samych artystów osobie szatana,
- dostarczyciele funduszów, którzy chcą ogarnąć cały świat, a mianowicie luminat, agencja czarnoksięska WICCA i Walijskie Towarzystwo Czarownic.

Wykażemy trochę później jaki jest związek wpływu tych organizacji światowych na olbrzymi sukces rocka satanistycznego.

CZWARTA FAZA - Punk rock

Z angielskiego punk znaczy prostytutka, podobne słowo amerykańskie znaczy zgnilizna. Wy myślicie może, że to już koniec? Nie, jeszcze nie, bo perwersja nie doszła jeszcze do dna piekła. I rzeczywiście w latach 80-tych zrobiły się grupy "punk rocka", których celem i filozofią jest popychać słuchaczy bezpośrednio do samobójstwa, do gwałtów grupowych i systematycznych zbrodni. Pośród grup najbardziej znanych wymieńmy "Kiss", "Ted Mogend" i "Dziecko Afrodyty" - album 666. Kulminacyjnym punktem doświadczenia życiowego i muzycznego "punk" - to móc pokrwawić swego partnera za pomocą żyletek, które ukrywa się w dżinsach i tłuc, dobijać uczestników już rannych za pomocą kastetów i grot. Oto do czego doszli wyznawcy rocka w roku 1983.

 

CZĘŚĆ II
Zdemaskowanie wywrotowego charakteru

Rewolucja rocka mogłaby postępować dalej bez żadnych kłopotów, gdyby nie wydarzył się ciekawy incydent w Stanach Zjednoczonych.

Sprawa "Led Zeppelin" w Kaliforni. Pastor Gary Greenwald, sam kiedyś artysta rockowy spowodował burzę odkrywając obecność idei - treści przekazywanych do podświadomości w płytach bardzo popularnych wśród młodzieży. Dziwna rzecz, ze wszystkich artystów znanych na rynku światowym, była to właśnie grupa Led Zeppelin, która systematycznie była pod pręgierzem, zwłaszcza z racji swojej piosenki "Stairways to Heaven" (Schody do nieba). Komitet zgromadzenia legislacyjnego Kaliforni zajął się wielokrotnymi skargami składanymi przez Komitet Ochrony Konsumentów. W wyniku śledztwa, które odkryło proces zakamuflowanego nagrania od tyłu, deputowany Philip Wyman przygotował projekt ustawy zobowiązujący firmy fonograficzne do zaznaczania na kopertach zawartości przekazu podświadomościowego o charakterze satanistycznym lub innym. Następnym był stan Arkansas, który wprowadził wymóg ujawniania na wszystkich płytach i kasetach przekazu do podświadomości. Prawdę mówiąc grupa Led Zeppelin nie jest ani bardziej niebezpieczna, ani bardziej szkodliwa. Reprezentuje ona tylko szpic góry lodowej, której 9/10 części jest zanurzona i grupie Beatlesów, Rolling Stonesów i parę innych. Dzięki tej sławnej sprawie wszczepianie przekazów podświadomych na płytach i kasetach dotarło do świadomości publiczności.

Przekaz podświadomy i pogwałcenie świadomości

Jak wskazuje słowo podświadomy, chodzi o przekazanie treści, które mogą dotrzeć do słuchacza poniżej progu jego świadomości. Taki przekaz nie dociera, wślizguje się do ucha, oka i innych zewnętrznych zmysłów, a wnika głęboko w podświadomość słuchacza, która nie jest w żaden sposób w stanie się bronić przed tą formą agresji. Od 20 lat odpowiednie przepisy przewidywały zakaz wszelkiej techniki przekazu podświadomego w dziedzinach propagandy, filmu, słowa drukowanego, w radio i w telewizji. Nikomu zaś nie przyszło do głowy rozciągnąć ten zakaz w dziedzinie płyt, kaset i materiałów audio-wizualnych. Przez to niedopatrzenie w prawie, rock mógł prosperować do woli, używając wszystkich dostępnych elektronicznych technik, aby dokonać perwersji w świadomości i sercach młodzieży. Pomysłodawca przekazu podświadomego doskonale zdaje sobie sprawę z celu, który chce osiągnąć, a mianowicie przeprowadzić rewolucję w pełni, zdolną do wszelkiej perwersji. Z drugiej strony słuchacz w ogóle nie zdaje sobie sprawy, że ulega inwazji świadomości i swej głębokiej podświadomości. Ponieważ jego świadoma inteligencja i jego wola nie są w stanie alertu, ani w stanie jakiegokolwiek rozpoznania, to podświadomość przyjmuje przesłanie, odczytuje je i odtwarza, aby przekazać je w późniejszym czasie przez świadomą pamięć do świadomości. W rocku treści przekazywane w sposób podświadomy są bardzo zróżnicowane:

- perwersja seksualna we wszystkich jej formach,
- apel do buntu przeciwko ustalonemu porządkowi,
- sugestia samobójstwa,
- podsycanie do gwałtów i zabójstw,
- poświęcenie się szatanowi.

W dalszej części przedstawimy dokładniejsze szczegóły.

Technika podświadomego przekazu

1. Orędzie podświadome słowne

Aby przekazać podświadome orędzie w sposób najbardziej subtelny i najmniej wykrywalny, wmontowuje się od tyłu zdania, które stają się słyszalne, gdy puszcza się taśmę w kierunku odwrotnym, podobnie jak słowa napisane odwrotnie dają się czytać w lustrze. Badania obecnie prowadzone pozwalają sformułować hipotezę o podwójnie dziwnym fenomenie i najpierw podświadomość może uchwycić zdanie wprowadzone systemem od tyłu a następnie może przyswoić treść, nawet jeśli jest ona wyrażona w języku nieznanym słuchaczowi. Ten podwójny fenomen stanowi dowód na perwersyjność ludzi stosujących ten proceder. To się właśnie stwierdza: "Hałas ochrypły i gwałtowny powoduje relacje emocjonalne, gwałtowne i niszczy całą kontrolę mechanizmów obronnych". Dlatego nazywamy to pogwałceniem świadomości.

Cztery techniki są używane w działaniu podświadomym:

- częstotliwość modulowana,
- częstotliwość bardzo niska (14 - 20 Hz),
- częstotliwość wysoka (pomiędzy 17000 a 20000 Hz),
- szybkość zmienna (słyszalna tylko przez specjalnie przystosowany aparat).

2. Beat i jego efekt podświadomy

Sygnał podświadomy może być przekazany przez "beat". Siła rocka to synkopowana pulsacja rytmu, która powoduje w organiźmie ludzkim rozgłos biopsychologiczny zdolny zmodyfikować różne organy ciała. Beat może spowodować przyspieszenie bicia serca i wzrost poziomu adrealiny, może spowodować nie tylko błogość seksualną ale także ekscytację seksualną łącznie z orgazmem.

3. Sygnał podświadomy

Jest możliwym zapisanie na płycie sygnału o częstotliwości ultradźwiękowej podobnie jak gwizdki na psa. Kiedy mózg jest stymulowany przez dłuższy czas takim sygnałem ultrasonicznym, powoduje on reakcję biochemiczną równoważną zastrzykowi z morfiny, tak jak wskazuje sama nazwa reakcji (endorfizm) - czyli morfina naturalna. Reakcja powoduje podwójny efekt i dziwne odczucie błogości i pobudzenie procesów myślowych. Ta trochę jakby zwiększona aktywność mózgu pozwala mu rozumieć z większą jasnością przekaz podświadomości. Błędne koło zostaje wpuszczone w ruch.

4. Stroboskopia

Czwarta technika orędzia podświadomego polega na użyciu stroboskopu. Przy pomocy tego aparatu można przyspieszyć do woli zmianę światła i ciemności, co powoduje znaczne osłabienie sensu orientacyjnego i osądu refleksów. Zostało ustalone, że stroboskop daje efekty:

- kiedy cykl zmian światła mieści się w 6 - 8 przerwach na sekundę; powoduje on stratę percepcji głębi,
- kiedy cykl podnosi się do 25 przerw na sekundę błyskawice światła nakładają się na fale alfa w mózgu, który kontroluje zdolność koncentracji,
- kiedy cykl jest nadal przyspieszony traci się jakąkolwiek zdolność kontroli.

Kiedy połączy się efekt muzyki rockowej z grą świateł stroboskopu, wszystkie bariery osądu moralnego zacierają się. Osoba traci wtedy swoje automatyczne refleksje i mechanizmy obrony naturalnej. Bez spostrzegania idzie za sugestiami przekazów podświadomych zawartych w płytach. Przy tych wszystkich Środkach technicznych wysoko wyspecjalizowanych, istota ludzka ulega gwałtowi na poziomie swojej wolności, swego wolnego wyboru i swych środków obrony. I właśnie dlatego termin "pogwałcenie świadomości" nie jest za mocny dla wyrażenia szkód umysłowych, moralnych i duchowych, jakim ulegają słuchacze muzyki rockowej.

Kilka cytatów na poparcie

Jakie są intencje grup rockowych, które używają obficie tych środków? Przegląd Rolling Stonesów stwierdza mianowicie: "Rock jest więcej niż muzyką, to jest centrum energetyzujące nowej kultury i młodości w stanie rewolucji". Geaffery Cannon - angielski krytyk muzyczny napisał: "Muzyka rockowa dostając się w złe uszy mogłaby stać się inspiracją zbrodni". George Harrison - dawny członek Beatlesów powiedział: "Muzyka jest głównym punktem zainteresowania współczesnej młodzieży. Nie ma żadnego znaczenia, że starsi jej nie słuchają, oni i tak są skończeni". Graham Mask stwierdza z kolei: "Muzyka pop jest środkiem komunikacji, który determinuje myśli osób, które jej słuchają. Sądzę także, że muzycy uzyskują przez nią fantastyczne awantaże. Moglibyśmy kierować światem - mamy do swej dyspozycji odpowiednią siłę". Mick Jagger z Rolling Stones, którego nazywa się Lucyferem Rocka, stwierdza: "Pracujemy ciągle nad ukierunkowaniem myśli i woli osób, a większość grup robi to samo". W swoim bestsellerze "Zrób to" anarchista Jerry Rubin napisał: "Elvis obudził nasze ciała całkowicie je zmieniając. Mocny rock zawiera swój sekret w energicznym beacie, ciepłem wchodzącym do naszego ciała, pociągający rytm podniecał wszystkie ukryte pasje. Tylne siedzenie samochodu stało się teatrem rewolucji seksualnej, podczas gdy radio służyło jako medium wywrotowe. Rock zaznaczył początek rewolucji. Nasz sposób życia, nasze narkotyki, nasze ubrania hippies, nasza muzyka rocka to jest prawdziwą rewolucją".

Kilka konkretnych przykładów wyjętych z płyt

Dla zilustrowania techniki przekazu do podświadomości, oto przykłady, które będziemy mogli wyśledzić i usłyszeć na płytach:

1) Pierwszy przykład pochodzi z piosenki "Podpalaj wioski" granej przez grupę "Electric Light Orchestra". Chodzi o praktyczną demonstrację przygotowaną specjalnie dla studiów radiowych i produkujących w celu zainteresowania producentów nowym wymiarem muzycznym: Muzyka odwracalna i przekazem podświadomym. Demonstracja odbywa się w dwu fazach. Najpierw słychać frazę muzyczną skonstruowaną z serii dźwięków, które tworzą dziwną muzykę bez słów z rytmem urywanym. Potem tę samą frazą muzyczną jest powtarzana, ale od tyłu. Słyszy się tę samą serię dźwięków w kierunku odwrotnym. Dziwna muzyka staje się serią słów całkiem zrozumiałych w języku angielskim. "Muzyka jest odwracalna, ale czas nie. Wracaj, wracaj, cofnij się zanim będzie za późno".

2) Drugi przykład z wyjątku z piosenki bardzo znanej: "Schody do nieba" grupy Led Zeppelin. Oto najpierw słowa trzeciej zwrotki: "Drżę z emocji, kiedy patrzę na zachód (zachód jest symbolem Lucyfera, Chrystus jest symbolem Życia - Wschodem). W moich myślach widzę wstęgi dymu poprzez drzewa i głosy tych, którzy wpatrują się" - ta strofa zawiera orędzie podświadome, które świadomość może wyłowić dopiero przy odwrotnym przegraniu płyty - wtedy słychać tam wyraźnie: "Trzeba, abyś żył dla szatana".

3) Jako trzeciego przykładu użyjemy piosenki Beatlesów pod tytułem "Rewolucja nr 9", ponieważ począwszy od momentu pokazania się tej piosenki, przekazy podświadome zostały włączone w produkcję płyt rock and rolla. Technika jest tu podobna jak w drugim przykładzie. Między 7 - 13 obrotem słyszy się nagranie powtarzane dziesięciokrotnie. A jakie jest orędzie podświadome przy słuchaniu odwrotnie? Brzmi ono: "Podekscytuj mnie seksualnie martwy człowieku". Martwym człowiekiem jest Jezus Chrystus. Aby wykazać, Ze taki jest zamysł Beatlesów posłużmy się słowami Johna Lennona. który sam był rzecznikiem grupy podczas prezentacji "Diabelskiego Białego Albumu" - bardziej znanego pod nazwą "Białego Albumu". "Chrześcijaństwo odejdzie, zniknie i rozpadnie się. Nie potrzebuje nawet o tym dyskutować. Mam rację i historia przyzna mi rację, już jesteśmy bardziej popularni niż Jezus Chrystus. Nie wiem co najpierw przeminie, rock czy chrześcijaństwo". W tych słowach oznajmia, że Jezus Chrystus umarł i został pogrzebany oraz, że rock przeżyje i zatriumfuje.

4) W albumie "Killers" (Zabójcy) grupy Queen wystarczy odegrać od tyłu płytę z piosenką "Another One Bites the Dust (Jeszcze jeden wyciągnął nogi), aby usłyszeć zamiast frazy tytułowej - "Zacznij palić marihuanę!".

5) W piosence "Kiedy elektryczność dotarła do Arkansas" grupy Czarny Dab z Arkansas nagranej na żywo na seansie, partia płyty pozwala słyszeć słowa niezrozumiałe i wycie całej grupy. Kiedy puszcza się tę część odwrotnie, przesłuchanie brzmi: "Szatan - on jest bogiem" i kończy się śmiechem obłąkanym.

6) W piosence grupy Led Zeppelin "Schody do nieba", jest fragment liryczny mówiący: "Jest jeszcze czas zmienić drogę, którą idziesz". Odczytany odwrotnie brzmi: "Mój słodki Szatanie, nikt inny nie wytyczył drogi!".

Przekazy satanistyczne bezpośrednie

7) W albumie "El Dorado" grupy ELO słychać bluźniercze przesłanie: "To On, niegodziwy Chrystus piekielny!".

8) W piosence "Hymn" grupy Rask odwrotne nagranie brzmi: "O, szatanie, to ty świecisz - mury szatana - to właśnie ciebie kocham"

Po pierwszej fali orędzi podświadomych, autorzy rock and rolla zaczną wyrażać otwarcie swoje satanistyczne inspiracje. Trzy przykłady ukażą nam głębię ich myśli:

1. Oto wyjątek z piosenki "Bóg Grzmotu" grupy Kiss (Noże w ręku szatana): "Byłem wychowany przez szatana. Przygotowany do królowania tak jak on. Jestem panem pustyni. Człowiek z żelaza najnowszych czasów. Wołam do ciemności, aby mieć przyjemność i rozkazuję ci paść na kolana przed bogiem grzmotu, bogiem rock and rolla".

2. Grupa mocnego rocka AC/DC - Antychrystusowa - Śmierć Chrystusowi, śpiewa w piosence "Dzwony piekielne": "Spuszczam moje grzmoty, spuszczam ulewne deszcze. Przychodzę jak huragan. Moje błyskawice oświetlają niebo. Jesteś młody, ale umrzesz. Ja nie biorę więźniów. Nie oszczędzam żadnego życia. Nikt mi się nie oprze. Mam swoje dzwony i zabiorę cię do piekła. Będę cię miał i szatan będzie cię miał. Dzwony piekielne, o dzwony piekielne".

3. Trzeci przykład, to piosenka grupy Punk - "Martwi z rodziny Kennedych", której tytuł brzmi: "Zabijam dzieci". "Bóg powiedział, aby cię obedrzeć ze skóry na żywo. Ja zabijam dzieci. Kocham patrzeć jak umierają. Zabijam dzieci i patrzę jak ich matki płaczą. Rozjeżdżam je moimi samochodami. Chcę słyszeć jak krzyczą z bólu. Chcę dawać im zatrute cukierki i zepsuć ich święto - Halloween".

Wpływy okultystyczne

Poświęcenie się szatanowi

Dziesiątki dowodów pozwalają jasno stwierdzić, że wszelkie gwiazdy rocka oddały się z własnej i nieprzymuszonej woli szatanowi. Ograniczmy się do trzech dowodów:

1. Oto dobitne świadectwo Alica Coopera, którego prawdziwe nazwisko brzmi Vincent Pournier. "Kilka lat temu poszedłem na seans spirytystyczny, gdzie Norman Buckley prosił, aby "duch" dał się słyszeć. Duch ostatecznie ukazał się i przemówił do mnie. Obiecał mi i mojej grupie muzyczną sławę, światową dominację w muzyce rocka i bogactwo. Jedyna rzecz, o którą mnie prosił w zamian, to żeby oddać mu moje ciało, aby ten duch mógł wejść w jego posiadanie. W zamian za oddanie mego ciała stałem się sławny na całym świecie. Aby to zrobić przyjąłem imię, przez które się zidentyfikował w czasie seansu. Jestem przecież znany na całym świecie".

2. Mick Jagger z Rolling Stonesów. On także oddał się szatanowi pod wpływem Marianny Faithful i Anity Pallenenberg. Te dwie czarownice zaprosiły Kenneta Anger, aby wprowadzić Keetha Richarda, Micka Jaggera do wszystkich rytuałów czarnej magii. Mick został oddany szatanowi w sekcie masonicznej - "Loży złotego świtu" filii loży "Illuminat". W ten sposób Mick uznał się osobiście za wcielenie Lucyfera. Trzy z jego piosenek potwierdzają to wyraźnie. Są to "Sympatia do diabła", "Do ich szatańskich majestatów" i "Inwokacja do mego brata diabła".

3. Ozzy Osborn z grupy Black Sabath (Czarny Sabat). Ten czarny pieśniarz - gwiazda grupy Black Sabath wyznaje całkiem naiwnie, że nigdy nie skomponował żadnej muzyki nie będąc w transie mediumicznym. "Wydaje mi się, że jestem medium dla jakiejś siły na zewnątrz mnie. Mam nadzieję, że nie jest to siła tego, którego się obawiam - szatana. Jest jakaś siła nadnaturalna, która mnie używa do pisania rock and rolla. Mam nadzieję, że nie jest to siła diabła, ani szatana".

Dla konkluzji wymieńmy wypadek bardzo znany - Gary Newman z grupy "The Stranglers" (Dusiciele), który nigdy nie skomponuje ani nie śpiewa publicznie bez zainstalowania się pod swoją sławetną piramidą. Elton John stwierdził, że nigdy nie skomponował ani nie zaśpiewał piosenki, która nie byłaby tworzona w języku czarnej magii, np. "Za drogą z żółtej cegły". Te jego piosenki są niezrozumiałe dla słuchaczy, którzy nie są wprowadzeni. Tak samo ma się sprawa ze "Schodami do nieba" grupy Led Zeppelin.

Czarnoksięstwo i muzyka rockowa

Najbardziej świeże świadectwo znosi wszelkie wątpliwości, co do powiązania czarnoksięstwa z muzyką rockową. Jest to świadectwo Johna Todda. "Zawsze czarnoksięstwo było praktykowane przy dźwiękach beatu, który jest identyczny w kulturach "Vandou" i w muzyce rockowej. Nie można praktykować magii czarów bez tej muzyki". Jest powszechnie znane, że David Crosby, Nathan Young, Graham Nash - wielcy producenci rocka są członkami "kościoła" satanistycznego i że większość grup rockowych są członkami tej czy innej "grupy lucyferskiej". Kiedy mają wyprodukować płytę lub skomponować nowe piosenki, proszą swoje siły magiczne, aby dzieła te osiągnęły sukces. Specjalny rytuał jest stosowany i płyty są jakoby zaczarowane w kontakcie z demonami. W konsekwencji, kiedy kupujesz płytę, wprowadzasz ze sobą do domu urok i demony związane z nią. Nic też dziwnego, że wpływ demoniczny daje się odczuć u słuchaczy w następujących formach: poirytowanie, duch buntu, sprośny język, wypowiedzi bluźniercze, tendencje samobójcze. O ile wiem nie istnieje żaden czarnoksiężnik czy muzyk rockowy, który mógł się nawrócić i uwolnić bez zniszczenia najpierw wszystkich płyt rockowych w swoim posiadaniu i bez zerwania wszystkich więzów z czarnoksięstwem.

Kto finansuje muzyką rockową

Od początku tego referatu potwierdziliśmy za pomocą dowodów, że muzyka rockowa jest rewolucją socjalno-kulturalną, polityczną, ekonomiczną, moralną i duchową. Ta rewolucja jest częścią projektu dużo szerszego przyjętego i finansowanego przez lożę masońską "Illuminator". Aby być pewnym, że dotrą do młodzieży obojętnej na wykłady i strategię polityczną, loża "Illuminator" powierzyła agencji Vicca zorganizowanie studiów produkcyjnych rocka, aby zapewnić światowe rozprzestrzenianie dzieł najbardziej agresywnych grup. Pośród najbardziej znanych figurują: "Zodiac Production", "Capital Record", "Merkury", "Interglobus Music", "Aristo Records" etc. Te inicjatywy są integralną częścią spisku światowego zainicjowanego przez lożę "Illuminator" z wyraźnym celem doprowadzenia młodzieży do "Umiędzynarodowienia", które miałoby się zakończyć utworzeniem jednego ""rządu światowego". Sukcesywne przerywanie więzów z rodziną, kościołem, ojczyzną i kulturą etniczną sprawia, że młodzi powoli tracą poczucie przynależności do grupy, kraju rodzinnego, ale mają uczucie "obywateli świata" bez wiary ani prawa, bez obowiązków w stosunku do innych z wyjątkiem "Illuminator" i szatana, z tym, Ze ta ich zależność w stosunku do nich pozostaje nieświadoma.

Fenomen "Disco"

Termin disco jest skrótem słowa dyskoteka, które oznacza zbiór płyt lub organ, który pożycza płyty. Jednakże w sensie potocznym chodzi nie tylko o lokale, do których chodzi się tańczyć w rytuale muzyki rocka, ale zwłaszcza o styl życia, modę rozrywkową i specjalną atmosferę. Disco zrodziło się w Nowym Jorku podczas lata 1973 roku, w środowisku homoseksualistów wielkiej metropolii amerykańskiej W tym czasie nikt nie mógł odwiedzić sali disco nie będąc członkiem klubu jej użytkowników. W 1977 roku fala przepływu ogarnęła Stany Zjednoczone i cały świat. Ze 100 lokali powstało ponad 18000 w ciągu 2 lat. Jaj wytłumaczyć ten wspaniały sukces? 19 marca 1978 roku ukazał się artykuł w "Daily News" analizujący fenomen disco: "Odłączeni jedni od drugich przez ogłuszającą muzykę, wystawieni na działanie oślepiającego światła, tańczący robią wszystko, co im przyjdzie do głowy, bez patrzenia na siebie lub rozmawiania, tak jakby każdy poruszał się przed lustrem i krzyczał bez przerwy: Ja, Ja, Ja. "Ten widoczny narcyzm jest tylko odbiciem filozofii, którą nasze społeczeństwo jest niebezpiecznie nasycone i według której od chwili kiedy ma się ochotę coś robić, wszystkie nasze poczynania są usprawiedliwione, jakiekolwiek mogłyby być konsekwencje dla innych. Ten stan ducha przebija przez wzrastającą liczbę rozwodów, rozbitych małżeństw. Nie ma tam miejsca dla miłości. I jest to opłakane, bo ci, którzy zapomnieli już radości dawania i dzielenia, jeśli ją kiedykolwiek znali, przechodzą z boku wartości najbardziej wzbogacających życie. Zjawisko disco ma cel bardzo precyzyjny: dać okazję wypróbowania czystej "emocji prymitywnej" w atmosferze totalnej tolerancji. Stare zakazy seksualne są wreszcie przezwyciężone. Każdy może przyjąć bez fałszywego wstydu swoją ambiwalentną seksualność i przeżyć ją bez najmniejszego kompleksu winy. Monoseksualiści, heteroseksualiści, bioseksualiści pozwalają sobie w tempie i rytmie muzyki pójść na całość i bez najmniejszych hamulców narzuconych przez towarzyskie konwenanse. Seks zawładnął w disco. Disco-porno jest płatne, a nawet bardzo płatne. To właśnie wyjaśnia dlaczego lokale disco są takie liczne.

Okładki płyt

Od lat 70-tych okładki płyt stają się coraz bardziej wyraźnym środkiem do stosowania treści i symboli egzotermicznych, erotycznych i satanistycznych. I tu na przykład możemy zauważyć trójkąty, piramidy, pięcioboki, koła magiczne i całą gamę znaków satanistycznych, stosowanie symboli seksualnych, organów męskich i żeńskich jest wyraźnym wskazaniem charakteru muzyki i treści przez nią przekazywanej. Nie jest zadziwiające, że im mniej teologowie i kaznodzieje mówią o szatanie, tym bardziej Lucyfer ma wolną rękę i możliwość reklamy dzięki wydaniom takich okładek, filmów i spektakli oper rockowych takich jak: "Hair", "Tommy".

 

CZĘŚĆ III
Rock and roll - jego szczebiot i spustoszenie

Dla większej części publiczności rock jest uważany za nieszkodliwą formę rozrywki lub czasowe rozmiłowanie się egzaltowanej młodzieży. Ale Beatlesi uważają co innego: "Nasza muzyka jest zdolna wywołać chwiejność emocjonalną, zachowanie się patologiczne a nawet bunt i rewolucję. Rock jest więcej niż muzyką, jest środkiem energetycznym nowej kultury i rewolucji światowej". Według ankiety przeprowadzonej w 1981 roku 87 procent wszystkich nastolatków spędza 3-5 godzin dziennie na słuchaniu muzyki rockowej. Od czasu wprowadzenia odbiorników radiowych stereo ze słuchawkami słuchają jej przez 7-8 godzin. W jednym tylko roku 90 procent wszystkich płyt sprzedanych na świecie była to muzyka rockowa (13000000 rocznie) nie licząc 100 albumów rocka. Czy trzeba więcej statystyk, aby nas przekonać, że ten fenomen jest uniwersalny i dotyczy prawie wszystkich nastolatków i młodzieży z obu półkul? Czy jest możliwe, że takie rozprzestrzenianie frenezji muzycznej nie spowoduje efektu fizycznego, psychologicznego, duchowego i moralnego, tak na jednostkach jak i na masach. Kilka dokładniejszych informacji pozwoli ocenić wagę i głębię wpływu rocka na młodych w szczególności, a ogólnie na wszystkich słuchaczy:

1) Z medycznego punktu widzenia:

a) efekt fizyczny

Liczne badania zostały powzięte dla oceny różnorodnych efektów muzyki rock w związku z poważnymi urazami słuchu, wzroku, kręgosłupa, systemu endokrynalnego i systemu nerwowego gorliwych słuchaczy rocka. Bob Larson wraz z ekipą medyczną z Cleveland odkryli liczne symptomy u ponad 100 pacjentów: "Zwróciliśmy uwagę na fakt, że ta muzyka może mieć zadziwiające efekty fizyczne: zmiany pulsu i oddechu, podniesione wydzielanie gruczołów endokrynalnych w szczególności gruczołu śluzowego, który kieruje procesami witalnymi w organiźmie. Kiedy melodia podnosi się, krtań ściąga się, kiedy melodia opada, krtań się rozluźnia. Podstawowa przemiana materii i poziom cukru we krwi podlega modyfikacjom w trakcie słuchania. Można więc igrać z organizmem ludzkim tak jak gra się na instrumencie muzycznym i w rzeczywistości niektórzy kompozytorzy muzyki elektronicznej pozwalają sobie manipulować mózgami dokonując spięć różnych świadomych warstw mózgowych całkiem tak, jak to czyni narkoman. Przemawiający rytm muzyki rock i pop wpływa najpierw na ciało, poniżej stymuluje pewne funkcje hormonalne systemu endokrynalnego. Efekty te są związane ze zwiększeniem intensywności muzyki. Powyżej 80 decybeli efekt jest nieprzyjemny, powyżej 90 staje się szkodliwy. Ale na koncercie rockowym zmierzono 106-108 decybeli w centrum sali i 120 przy orkiestrze. Jednocześnie specjaliści odkryli u młodych problemy słuchowe, jakie dotykają zazwyczaj dorosłych po 50-tce, jak również niepokojące zwiększenie chorób wieńcowych i chorób błędnika. Jeśli chodzi o oczy, intensywność specjalnego oświetlenia i używanie promieni laserowych, poczyniło nieodwracalne szkody w oczach u wielu uczestników". Profesor Paul Ziemer z uniwersytetu Purdne wyjaśnia: "Pewne dyskoteki wyposażone są w system laserowy. Jeśli promień dociera do oka, może spowodować wypalenie siatkówki i utworzyć plamę ślepoty na stałe. Poza tym błyski żywego światła w rytm muzyki powodują czasami zawroty głowy, mdłości i zjawiska halucynacji". Niektóre władze oznajmiły o niebezpieczeństwie takich praktyk, zwłaszcza rząd brytyjski, który ostrzega przed światłem laserowym w środowiskach szkolnych. Znany muzykoterapeuta Khlesto w raporcie na temat efektów muzyki rocka po badaniach, które przeprowadził w ciągu 10 lat napisał: "Zasadniczym problemem wywołanym przez muzykę rocka, u pacjentów z którymi miałem do czynienia, jest intensywność hałasu, który powoduje wrogość, wyczerpanie, narcyzm, panikę, niestrawność, wysokie ciśnienie i dziwną narkozę. Rock - nie jest nieszkodliwym spędzaniem czasu, to jest narkotyk bardziej śmiertelny niż heroina i zatruwa życie naszej młodzieży".

Jeśli chodzi o stronę seksualną - ekipa medyczna Boba Larsena potwierdza kategorycznie. Wibracje o niskich częstotliwościach wywołane aplikacją gitar basowych, do których dorzuca się efekt powtarzającego się beatu, wywołują znaczny wpływ z kolei bezpośrednio na gruczoł śluzowy, który kieruje wydzielaniem hormonów seksualnych i nadnercza, jak radykalną zmianę wskaźnika insuliny we krwi tak, że różnorodne funkcje nakazów moralnych spadają poniżej progu tolerancji albo są całkowicie zneutralizowane.

b) efekty psychologiczne

Efekty psychologiczne są jeszcze bardziej niebezpieczne od efektów fizjologicznych rocka. Nie można się poddać bezkarnie podczas dłuższego czasu depresonalizacyjnemu wpływowi rocka bez ulegania głębokim psychicznym urazom. Niech nam wystarczy wymienić tylko 10, które powracają najczęściej w analizach medycznych psychiatrycznych doktorów: Mc Raterta, Granby Blainsa i wielu innych pracach:

1. zmiana reakcji emocjonalnych od frustracji do niekontrolowanej gwałtowności,
2. utrata kontroli, zarówno świadomości jak i refleksu, zdolności koncentracji,
3. znaczne zmniejszenie kontroli inteligencji i woli przez podświadomość,
4. najpierw podniecenie neurozmysłowe powodujące euforię, łatwe uleganie sugestiom, histeriom lub halucynacjom,
5. poważne kłopoty z pamięcią, funkcjami mózgowymi i koordynacją układu nerwowego,
6. stan hipnotyczny lub kataleptyczny czyniący z osoby robota,
7. stan depresyjny przechodzący w neurozę i psychozę, zwłaszcza kiedy muzyka połączy się z narkotykiem,
8. tendencje samobójcze i zabójcze znacznie wzrastają przy słuchaniu codziennym rocka,
9. samosąd, samozniszczenie, samookaleczenie się zwłaszcza pośród większych zgromadzeń,
10. nieodparte impulsy destrukcji, wandalizmu i zamieszek jako wynik koncertów i festiwali rockowych.

2) Z punktu widzenia moralnego

Koncentracja słuchania rocka sprowadza się do 5 głównych tematów: seks, narkotyki, bunt, fałszywa religia, wpływ szatański. Inteligencja, wola, wolna wola i sumienie ulegają takim atakom poprzez wszystkie zmysły, że ich zdolność oporu jest znacznie zmniejszona, czasem nawet zneutralizowana. W takim zamęcie moralnym i duchowym zostaje otwarta droga do wyzwolenia takich uczuć jak nienawiść, złość, zazdrość, mściwość i seksualność. Ponadto gwiazdy rocka stają się nie tylko modelami do naśladowania, ale także idolami do poważania i uczenia. To rzucanie uroków [przez idoli miało konsekwencje makabryczne, takie jak fenomen "groupie" - młode dziewczyny oddające się całkowicie swemu idolowi i zaspokajające wszystkie jego fantazje i kaprysy seksualne. Te dziewczyny towarzyszyły swojemu idolowi w jego tournee dopóki ich nie zastąpił innymi chętnymi. Także samobójstwa idoli pociągały za sobą samobójstwa ich zwolenników. Najbardziej znanym pozostaje samobójstwo Marka Davida Chapmana po śmierci Johna Lenona. Dorzućmy do tego agresje podświadome, o których była mowa i które są prawdziwym pogwałceniem sumienia i manipulacją wolną wolą. Najlepsza formacja duchowa i moralna nie jest w stanie oprzeć się na długo nieuniknionej erozji sumienia, serca i umysłu, które powoduje codzienne słuchanie muzyki rock.

3) Z punktu widzenia społecznego

Stwierdziliśmy już, że rewolucja rockowa ma za cel podsycać bunt młodych przeciwko wszelkim formom skrępowania wobec rodziny, religii, polityki, ekonomii i wojska. Ale jest jeszcze coś więcej. Koncerty festiwali rockowych wywołują histerie grupowe, a zamieszki wybuchają w ich trakcie, z koncertów tworzy się tak zwane happeningi dodają występom sensacji poprzez: symulowania wieszania, wyrzucanie węża w tłum słuchaczy - napełnianie wielkich waz krwią zwierząt, rzucanie w tłum wnętrzności zwierząt itp.

Oto wyniki koncertów - happeningów: w Vancouvorze podczas spektaklu Beatlesów wystarczyło 30 minut, aby 100 osób zostało stratowanych, pobitych i poważnie rannych. W Melburne ponad 1000 osób uległo poważnym obrażeniom podczas festiwalu rockowego. W Bejrucie histeryczny tłum uczestników nie dał się rozpędzić 5 działkami wodnymi. W Altamout w 1969 roku na festiwalu Rolling Stonesów, który zgromadził 300 tysięcy osób, wielu młodych ludzi zostało uduszonych, a trzy zmarły po zażyciu dużej dawki narkotyków. W Cincinatri w 1975 roku 17 młodych zostało na śmierć stratowanych przez 18 tysięcy widzów, którzy próbowali dostać się na stadion. Grupa The Who rozpoczęła koncert tak, jakby się nic nie stało. Pod koniec frenetyczni widzowie dostali się na stadion-scenę, w rezultacie kilku następnych osób zginęło. W czasie weekendu rockowego w Los Angeles zginęło 650 nastolatków. Miejska kostnica została przepełniona tak, że część ciał układano na zewnątrz budynku do późniejszej identyfikacji przez rodziców. Według świadectwa pastora Greenwalda szatan szepnął do ucha dziennikarki z telewizji robiącej reportaż z tego wydarzenia - "Spójrz na nich dobrze, to są moje trofea. Całą to kostnica jest salą wystawową moich trofeów". Aby zakończyć, oto cytat z dzieła Franka Garlocka pod tytułem "The Big Beat": "Uczniowie chaosu i nieporządku nie mogliby znaleźć bardziej doskonałego nośnika do propagowania swoich idei i ich filozofii wśród młodej generacji całego świata. To właśnie w krajach, gdzie rock jest najpopularniejszy, w USA i Anglii. Konstatuje się nie tylko najwyższy wskaźnik przestępczości młodzieżowej, ale także szybki wzrost kryminalizmu wśród młodych, urodzeń pozamałżeńskich, aktów gwałtów wszelkiego rodzaju, morderstw i samobójstw. Jak dowodzą tego fakty, rewolucja rockowa wywołała w czasie 30 lat największe zepsucie młodzieży, jaka historia kiedykolwiek znała. Podczas, gdy władze publiczne wydają miliardy na zwalczanie skażenia powietrza, wody i skażenia hałasem, nie znajdują one środków ani dróg, ani silnej woli, aby zwalczać skażenia moralne i duchowe młodzieży. Czy nie jest to dziwne, że władze okazują się tak bezsilne przed nieszczęściami różnego rodzaju wzniecanymi przez tę zgubną falę muzyki erotycznej i satanistycznej.

 

CZĘŚĆ IV

Przed masą informacji, która stoi przed nami i przed faktami, które nas zawstydzają, przyszedł czas dla odpowiedzialnych za życie społeczne i duchowe, aby przejść od bolesnego zdania sobie sprawy ze stanu rzeczy do pozycji energicznego działania. Zło na tyle promieniuje na ile ludzie mu pozwolą nic nie robiąc.

1. Akcja obywatelska

a) Informować przede wszystkim szeroką publiczność i ogół konsumentów płyt. Dać im poznać naturę, ważność i zgubne skutki rewolucji rockowej kierowanej i sponsorowanej przez siły okultystyczne "Illuminator". Ta kampania informacyjna powinna być najbardziej rozległa i dokładna, aby zaalarmować sumienie i zmysł odpowiedzialności wszystkich obywateli.

b) Przesłać w dużej liczbie listy i telegramy do "biur ochrony konsumenta", aby zwrócić uwagę, że płyty są rozpowszechniane bez oznaczenia zgubnego przekazu podświadomego, który zachęca do oddania się szatanowi.

c) Kierować harmonijną akcją pośród reprezentantów tak stanowych, jak i federalnych, aby zachęcić prawodawców do przyjęcia następujących środków prawnych:

I - ustawa idąca w kierunku takim, jaki przyjęto w Kaliforni (oznaczenia na okładce płyty przekazu podświadomego),

II - zmiana umów międzynarodowych w sprawach importu, prezentacji i rozpowszechniania płyt, kaset i niebezpiecznych rewolucyjnych spektakli,

III - oficjalne ustosunkowanie się do tego problemu czynników rządowych.

Nie wierzymy w środki prawne, które przyjęłyby formę cenzury, ale pozostają jeszcze liczne sposoby interwencji dotyczące etykiet, układu kopert płytowych i rozpowszechniania tych produktów.

d) Być czujnym i ostrożnym słuchając muzyki rocka, która okazuje się realnym niebezpieczeństwem fizycznym, moralnym i duchowym dla dzieci. Rodzice ponoszą odpowiedzialność za zdrowie dzieci, dlatego też mają nieodwołalne prawo wymagać od prawodawców, aby respektowali i ochraniali zdrowie ich dzieci.

e) Inicjować grupy dyskusyjne. Profesorowie, wychowawcy i animatorzy mają odegrać istotną rolę w pozytywnym wychowaniu młodzieży także w sferze muzycznej i artystycznej. Wiemy z doświadczenia, że grupy dyskusyjne mogą pobudzać młodzież i pokierować ją w stronę Piękna, Prawdy i Dobra.

f) Pomóc odpowiedzialnym za katechizację siostrom i katechetom oraz członkom duchowieństwa, aby podjęli ważną część informacji młodego pokolenia, zwłaszcza na poziomie sumienia, wolności, rozróżnienia duchowego. Przypomnijmy, co powiedział Chrystus: "Prawda uczyni was wolnymi". Tylko ten jest naprawdę wolny, którego Chrystus uwolnił ( J 8).

g) Prosić biskupów, pastorów i odpowiedzialne wspólnoty i grupy młodzieżowe, aby przygotowali listy skierowane tak do młodych, jak i do rodziców, aby zachęcić wiernych do skorzystania z ich prawa i obowiązku w dziedzinie wychowania w sumieniu, wierze i solidarności społecznej dla wspólnot chrześcijańskich.

2. Podkreślenie wartości dobrej muzyki

a) Edukacja pozytywna

Wszyscy wychowawcy wiedzą doskonale, że jest bezsensem zabraniać czegoś lub pewnego postępowania, jeśli nie zaproponuje się lepszego wyboru i lepszych rozwiązań. Czy nie będzie bardziej skutecznym i korzystniejszym rozwiązaniem zastąpienie rocka amerykańskiego i brytyjskiego dziełami muzycznymi lepszej jakości? Międzynarodowe repertuary muzyczne są szerokie i zawierają niewyczerpaną gamę rodzajów muzycznych: popularne, klasyczne, folklor i tematyczną produkowaną w wielu krajach. Tylko wybierać. Od 20 lat daje się jednocześnie odczuć renesans muzyki o inspiracji chrześcijańskiej, której rytmy i słowa entuzjazmują młodzież, która uczęszcza na wielkie zgromadzenia. Wreszcie to, co się liczy przede wszystkim, to stworzyć wyczucie muzyki, poetykę, zmysł humanistyczny i chrześcijański tych wszystkich, którzy kochają i cenią wartościowe dzieła podnoszące serca i dusze.

3. Ogólna mobilizacja ludzi dobrej woli

Wystarczyło 30 lat, abyśmy poznali prawdziwe oblicze rocka i ocenić rozległość jego rewolucji. Przyszła godzina, aby wszyscy ludzie dobrej woli zjednoczyli swoje wysiłki dla zbudowania nowego społeczeństwa i uruchomić już od teraz cywilizację miłości roku 2000. Będziemy mieli jutro społeczeństwo jakie budujemy dziś, a dzisiejsza młodzież jest gwarancją przyszłości społeczeństwa i Kościoła.

4. Wykorzystanie środków duchowych

Ponieważ walką człowieka jest najpierw i przede wszystkim walka duchowa przeciw mocy ciemności, środki najbardziej skuteczne do uruchomienia to modlitwa, formacja, ewangelizacja, słuchanie Słowa Bożego, duchowa lektura, asceza i życie sakramentalne. Wszystkie te formy interwencji będą skuteczne i owocne tylko o tyle, o ile będą poparte Słowem Bożym, przez modlitwę, przez solidarność wspólnotową przeżytą w miłości i poprzez nawrócenie radykalne serc i ducha do Chrystusa.

 

Zakończenie

"Oskarżyciel naszych braci został stracony (Dz 12,10). Należałoby przypomnieć na zakończenie, że Jezus jest Zwycięzcą i że szatan, "ojciec kłamstwa", który się przebiera za "anioła światłości", został już zwyciężony. Słowem musimy dokonać wyboru między Chrystusem a szatanem. Apostoł Paweł świadom natury walki duchowej, którą wszyscy chrześcijanie muszą podjąć, zostawił nam tę strofę promienną: "Bądźcie mocni w Panu i w sile Jego mocy, przywdziejcie zbroję Boga, aby móc oprzeć się manewrom diabła. Bo to nie z przeciwnikami z ciała i krwi będziemy walczyć, ale przeciw księstwu i władcom ciemności, z duchami zła. To dlatego trzeba przywdziać zbroję Boga, aby w złe dni można się było oprzeć. Trzymajcie się więc prosto, mając prawdę za pas sprawiedliwości, za przyłbicę i obujcie się w gorliwość propagowania Ewangelii pokoju, miejcie zawsze w ręku puklerz wiary, dzięki której będziecie mogli zgasić wszelkie zakusy złego. Wreszcie przyjmijcie miecz ducha, którym jest Słowo Boże. Żyjcie w modlitwie i przebłaganiu. Módlcie się w każdym czasie w duchu. Miejcie niesłabnącą czujność i wstawiajcie się za współbraćmi. Módlcie się też za mnie, aby dane mi było otworzyć usta i odważnie głosić tajemnicę Ewangelii, której jestem ambasadorem w więzach, abym mógł otrzymać śmiałość jej głoszenia, tak jak winienem.

J. REGIMBAULD
tłumaczył: Krzysztof Zubowicki

TEKST OPUBLIKOWANY W "DIE EST AMOURE" (Bóg jest miłością)



Chciał(a)bym przesłać ten artykuł pocztą elektroniczną na adres:

Moje imię i nazwisko:

 

Wersja HTML Copyright (c) 1999 Czytelnia Chrześcijanina